CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 27, 2010

S.U.N.Y.I

Sunyi, itulah perkataan yang boleh aku tujukan pada diri aku ni. Maybe nampak je gembira. Tapi jauh angle hati aku tu, aku kesunyian.

Bukan sebab hidup sorang-sorang kat dunia ni, tapi aku rasa amat sunyi.

Memang ada kawan-kawan, tapi aku macam perlukan seseorang untuk aku kongsi segalanya.

Kawan, memang dorang tetap ada, tapi, dorang akan ada tiap masa ke?

Dah banyak aku cuba untuk "mengisi" kesunyian dan "kekosongan" itu, tapi masih tiada yang dapat diisi. Bukan memilih, tapi aku tak boleh paksa diri untuk "menerima".

Progress? Senang cakap, kalau buat sendiri tengok la macam mana, susah, lebih-lebih lagi kalau orang kita nak progress tu dah kenal lebih 5 tahun, dan orang tu hanya nak berkawan dengan diri kita je.

Bukan aku tak bersyukur hidup di dunia ini, tapi kadang-kadang aku perlukan teman untuk aku kongsi kejayaan, kegembiraan, kesedihan, kemewahan, dan semua "ke"-"an".

Bukan aku nak cari kat sini cuma nak cakap apa yang aku rasa.

0 comments:

Post a Comment