CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 4, 2010


.handbag. shawls. vintage. blouse. tee. belt. heels. sneakers. wedges. jeans. accessories.lesen kereta. kereta honda civic type r. banyaknya mau beli.beli dgn apa? beli dgn duit.duit siapa? duit sndiri la.....tp d mana mau cari duit?? maybe ada d bwh katil.or myb ada bwh bantal.or myb boleh d tanam spaya duit blh tumbuh dgn banyak.

baru ku sedar knapa Tuhan tidak memberikan aku harta yg banyak.sbb Dia tahu aku terlalu byk keinginan yg overdos.aku bsyukur dgn kehidupan yg Tuhan kurniakn skg.Dia mau aku berusaha lebih.ya.aku mst berusaha dan berusaha dan berusaha.spya aku blh dapat duit byk.boleh beli apa yg aku mau tuk diriku, adik-adikku dan parentsku.

duit.jgn lari dari aku.mari dekat dgnku.aku perlukn mu.

0 comments:

Post a Comment