CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 10, 2010

now thing positif!!!!!

i had learn something.kadang2 kita kena let go benda yg dah lepas.xguna kita dok tringat benda sama sbb klu dok tesimpan ja kt dlm kpala otak,bleh jd gila kot.aku muda lagi nk masuk wad gila.xbsedia lg ke arah tu.and then apa yg kita buat,kita rs kusut sgt.kita buat ni xkena,buat tu xkena.last2 jd fed up n muka pon mcm apa lg tah la.merana hoiiiii.suma yg jd mesti ada hikmah kan?mcm aku ni,mmg keras kepala.payah nk maafkan org lain.kdng tu dah mmafkan,tp hati ni still panas lg.rs meluat,geram.so xdak gunanya.hidup pon xsenang.hari2 asyiik pikir benda sama ja.so kali ni aku nak jd positivee sbb aku xmau sshkan diri dah.letih nk habaq maaaaaaaiii.dok pendam prasaan,tp xdak sapa yg tau.nk pecah otak ni ha.buat apa nk sedih2 kan.xdak maknanya.so aku nk let go suma benda yg kusut2 ni n mula hidup baru..lg satu,aku nk ikut dgn cara aku sndiri,xmau dgq ckp sapa2.tp parents yala,xkan nk tepikan depa kot.sbb aku rs ni hidup aku,aku xmau org tentukan.apapon aku still dgn pendirian aku.kat dunia ni,xdak sapa pon bole kita pecaya,kecuali diri sendiri :)



0 comments:

Post a Comment