CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 2, 2010

My 19 Birthday


I know it’s a bit overdue but saya nak juga post benda ni. Yes! It’s regarding my birthday celebration. Yes tahun ni umur dah meningkat hingga ke tangga 19. Dang! 19 tahun dah rupanya Cik Munirah Bt Azizan ni ya. Kiranya umur tu dah kira berumur juga lah. Huh? Okay abaikan. I never thought that this year will be a great one because I have faced the goods and the bad during my birthday over these past few years. Tahun ni walaupun umur dah makin meningkat, ramai yang masih ingat untuk memberi ucapan hari lahir kepada saya.

I want to say a million thanks to all who wishes me during my birthday. To those who wish me even though it’s belated, thank you so much because at least the thoughts that count. I really, really, really appreciate and thankful for everyone wishes. Kepada yang menelefonku untuk memberi ucapan hari jadi, terima kasih diucapkan. Terharu sangat sebab ada yang sudi menelefon ku. Kalau nak listkan semua yang wish, nanti takut orang lain yang terasa pula kan. Huahuahua!

0 comments:

Post a Comment