CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 10, 2010


Assalamualaikum.

Anyway, before menerus kemerapuan aku di pagi 1 Ramadhan ni, aku nak ucap :

Happy Fasting!! Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak!

Cepatnya masa berlalu,
baru semalam rasanya menyambut 1st Ramadhan

dah setahun berlalu...

bagaimana agak nya Ramadhan tahun ini..mungkin Ramadhan terakhir untuk aku..
segalanya mungkin.....
 
Jangan ponteng terawih weyh. Tapi kalau rasa-rasa perut senak sebab berbuka makan banyak sangat, aku rasa ponteng jgk solat tarawih auk nih!!!
*tumbuh tanduk kecik kat kepala aku. Nak menggantikan setan yang kena ikat *

Tak-tak-tak. Jangan buat kerja tak senonoh ni. Aku memang sengal.. Hehe.

Ok dah. Serious part!!, kepada perempuan yang malas ganti puasa, makan pil pelambat haid untuk tak datang period time bulan puasa adalah haram. Kata Uztad dalam Youtube. Lupa nama dia.

Oh ye, kurangkan mencarut. Banyak mengucap. 
Akhir sekali,
tak banyak yang aku pohon utk Ramadhan kali ini...

Aku MAHU jadi leBIH BaIk Dari tahun2 yang lalu,
tahun2 aku mensiakan peluang besar yang Allah kurniakan pada hambaNya utk mengumpul bekal menuju akhirat...
apa aku MAMPU?

IF IT IS TO BE,
IT IS UP TO ME!



0 comments:

Post a Comment