CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 24, 2010

sYumLah...SyumLah....Wahai CiK meK m0Lek!!!

nape aku suke senyum??
aku suke senyum sebab aku mmg akan tersenyum
xkira masa…hahaha(cam sengget lak kan?)
antara sebab2 aku suke sangat senyum ialah:

1-sebab mak aku selalu nyanyi kat aku..senyumlah..senyumlah..ahai cek mek molek.so,aku mmg suke senyum sbb mak slalu pesan....hihihhi xda la....dah memg ak ska syum kn...so lebih kurang hebit la tu

2-sebab bila senyum kite akan jadi lebih mesra alam..hehehe
bila dah senyum orang xkan ckp ko sombong lagi..so kite
akan ade ramai kawan.so aku suke senyum sebab aku suke ramai kawan.

tapi aku xde la senyum 24jam dan 7 hari seminggu…kadang2 kite juga ada emosi tersendiri..
penat,marah,tension,serabut,serabai
tapi ubat segala syndrome2 di atas ni dapat
di ubati oleh
seukir senyuman yang ikhlas dari lubuk hati”

0 comments:

Post a Comment