CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, September 7, 2010

aidilfitri


baeklah. lusa da nak raya. jadi, sempena saye masih tak busy dan dapat mengonlinekan diri kat blogger.com nih, ingin saya ucapkan selamat hari raya buat semua orang, tak kira kat mana saje anda sume berada :) selamat hari raya maaf zahir batin.

saya menyusun sepuluh jari tangan (kalau campur jari kaki, 20 jari), ingin mohon maaf kat sume orang, maafkan saya kalau ada buat anda sume kecik hati, terguris perasaan, dan yang sewaktu dengannya. maafkan saya, kalau2 perangai saye agak keterlaluan, dan maafkan saya, kalau ada buat anda rasa tak senang hati dengan saya. saya memang sangat selalu buat silap, kadang2 cakap pon main lepas jeh. dan saye salu gak emo tak bertempat. maaf sangat2 pada orang2 yang saye salu lepaskan emo tak betempat. tapi, seemo2 mane pon saye, lepas tuh sejuk smula. hehe. :) maafkan saye, lau ade sesape yang masih tak sejuk aty dengan saye. yang masih rasa geram dengan saye, di aidilfitri ini, saye mohon, agar segala silap dan salah dimaafkan. saye mohon, agar hati kita sama2 lepas daripada dendam dan iri hati. harap dimaafkan segalanya.

pada mereka2 yang kadang2 saye ade makan makanan anda, harap dihalalkan segalanya.
yang mana saye gurau2 melebeyh2 macam orang berkenaan takda perasaan, saye mintak maaf. kadang2 saye saje2 jeh nak gurau2 manja, tapi mane tahu ade yang tak terjadik manjanya, jadik marahnye pula. hehe. ampunnn yek. dann, mohon maaf banyak2 pada kamu2 yang saye salu cubit2 sampai lebam, saye mintak maaf sangat2, tapi saye cume niat nak gurau jeh, cuma dos cubitan tlebeyh. mohon ampun n maaf.

diharapkan Syawal ini buka satu lembaran baru untuk saye n anda sume. saya manusia biasa, yang selalu sangat buat silap, tapi, bila saye buat silap, harap anda sume bantu betolkan saye, n bimbing saye. :) saye perlukan sokongan anda sumerrrrrrrrrrrrrr. sangat2 perlukan. saye tak reti hidup sorang2, n saye sangat perlukan bimbingan dan sokongan semua orang.

agak panjang bceloteh, tapi saye tak kesah, nak celoteh jugak. saye nak ucapkan terima kasih pada sume orang, yang salu bersama2 dengan saye, susah dan senang. terima kasih banyak2. mane yang kadang2 saye terabaikan, saye mohon maaf, tapi diharapkan saye dapat jaga silaturahim dengan sume orang dengan baik insyaAllah.


saya ucapkan selamat hari raya. kita boleh bergembira2 di hari raya, tapi jangan lupa pada yang tiada. semoga kita sentiasa bersyukur padaNya...... insyaAllah.
raya nt ak akan melawat kubur tok ayah di Tanah Perkuburan Akar Peluru. harap dapat tahan diri supaya tak mencurah2 air mata bagai air paip klua dari pili.

saye rinduuu sumer orang. sumer orang, maafkan saye yep. saya sayang anda sume sangat!!! sekarang sangat saket kepala. harap cepat baek sebab banyak gilaakk keja agyyy. :(


sedih nak tinggalkan Ramadhan kali nih.. bermakna sangat Ramadhan kali ni.
harap dapat bjumpa Ramadhan tahun depan, insyaAllah..

^_^ salam Syawal....

terima kasih ya Allah....

0 comments:

Post a Comment